Home > SAD > Klachtenprocedure
Heeft u een klacht?

Neem contact op

via e-mail of

bel:070 - 511 8500

Klachtenprocedure

Een klacht kan altijd voor komen, ook al proberen we dat te vermijden.

 

U kunt een klacht op diverse manieren kenbaar maken: per brief, per mail, door te melden aan de balie, via de direct betrokken medewerker of via de directeur, mw. K. Wolfert. Anonieme klachten nemen we niet in behandeling.

 

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

 

De SAD zal na ontvangst van uw klacht contact met u opnemen. We streven ernaar uw klacht binnen veertien dagen te behandelen. Indien er redenen zijn waardoor de termijn van twee weken overschreden dreigt te worden, wordt u hiervan op de hoogte gesteld. Naast een toelichting zal worden aangegeven binnen welke termijn uw klacht zal worden behandeld.

Mocht de uitkomst voor u niet aanvaardbaar zijn dan kunt u in beroep gaan bij de landelijke en onafhankelijke Commissie van Beroep van Onderwijs Ontwikkeling Nederland (OON).

Hierbij is oordeel van bovengenoemde beroepsinstantie bindend. Eventuele consequenties zullen door de SAD zo snel mogelijk worden afgehandeld.

 

De klachtenregeling van bovengenoemde Commissie van Beroep van Edventure is te vinden op de website van Edventure, Klachtenregeling Edventure.